2009年8月25日 星期二

$21,000 直落 Lavina 深圳 坐枱

FACE 週刊 117 期 $21,000 直落 Lavina 深圳 坐枱

2009年08月19日
o靚模肯剝不過快睇厭,趁住仲有市場價值,梗係要用到盡,有搵錢捷徑唔怕行。
內地富豪除咗對香港豪宅興趣大,原來對陀地 o靚模亦有興趣入兩手。上週六( 15日) Lavina(鍾蕙芝)上深圳行騷做嘉賓,實情就收 21,000蚊直落陪老細飲酒坐枱,踩入北方佳麗群中爭食,仲醒到私自匿入房派咭片自我介紹,意圖避開中間人抽佣。
可惜 Lavina走精面舉動激嬲中間人,事後中間人更對本刊大爆:「佢匿埋喺房 20分鐘!」暗指蠱惑廿分鐘有搞鬼, Lavina則堅稱:「俾人知做援交就玩完,我一定唔會做!」
夜晚陪酒
上週六( 15日), Lavina日頭喺深圳做完騷,夜晚再踩落內地製作公司內的私竇陪大陸有錢人飲酒,現場開頭確有人捉住 Lavina密密斟,但其後發現本刊記者及被中間人插完私自派咭片後, Lavina便乖乖自己坐埋一邊,未夠 12點就走人。


暗派咭片
Lavina戰鬥格,又俾人話暗中派咭片搵老闆,事後仲俾人插到冇晒心機,結果 Bowie搵咗架中港 7人車送佢返香港。


Lavina搏命搵錢為養家,曾自言:「我唔係雞……唔會做出賣自己嘅嘢!」照咁睇陪人飲吓酒應該唔算。《蘋果日報》圖片


鬧完走人

上週六( 15日) Lavina出席新戲《功夫王》發布會兼女演員選拔比賽,第一次上深圳行騷搵食嘅 Lavina原來喺內地都有市場,投資《功》的歐尚文化傳播公司出到$21,000請 Lavina北上,咁高價據知原來大陸有老細一早睇中佢。據知情人士說:「出得 2萬 1蚊仲包埋佢( Lavina)私家車來回喎,梗係有要求啦!除咗行騷, Lavina仲應承我哋完騷去食飯同 after party,佢身材好兼呢排紅,有幾個揸法拉利嘅國內企業家都對 Lavina好有興趣。」講明要搏命搵錢養家, Lavina見高價一於照殺唔介意。


私竇直擊


北模任揀




排隊等 call


個個有價

據知 Lavina今次行騷連夜晚 party陪老細收費$21,000,而師妹 Rainbow因為未夠秤唔飲得酒,所以行騷價收$8000,其餘唔使陪酒嘅 o靚模就收$4,000至$6,000不等。

左起:
Lanvia$21,000(包去 party)
Rainbow$8,000
右起:
Daisy$3,000
李蘊$6,000
E cup baby$4,000
顏后君$3,000
香港奀模 Daisy當晚除咗陪內地客飲酒外,中間人 Bowie亦不時撩 Daisy飲酒,難得 Daisy唔介意飲酒猜枚乜都玩一餐。 Daisy更踢爆 Lavina當晚在 VIP房向班老細派咭片,激到中間人 Bowie紮紮跳。


Bowie:佢匿喺房成 20分鐘,同大陸老闆派咭片自薦!


奀模 Daisy:佢( Lavina)即場派咭片,叫啲老闆有嘢做可以直接聯絡佢。


日做嘉賓



未落 party前, Lavina碼住 Rainbow做嘉賓,佢哋經理人 Admond火滾話:「慶功點會慶咁耐呀,當晚 Lavina都有打畀我,我都覺得好奇怪,點解要叫佢陪老細坐,我覺得俾中間人跣囉。」
匿埋派咭片
果然當日 Lavina行完騷陪埋班老細食晚飯,再直落夜場先至係戲肉。據當晚有份去 after party嘅香港 o靚模 Daisy話:「 Lavina好識做,食完飯大概 8點鐘,我哋上咗間公司嘅私人 party房玩,冇幾耐我見 Lavina入咗其中一間房,裏面有幾個大陸老闆,佢仲即場派咭片,叫啲老闆有嘢做可以直接聯絡佢,不過俾 Bowie見到,佢同 Lavina講『唔好再派自己咭片』, Lavina先停手。」
身為中間人嘅香港 model公司老闆 Bowie亦爆話:「 Lavina匿喺房成 20分鐘,同大陸老闆派咭片自薦,我話完佢之後出番房,見佢粒聲唔出坐埋一邊,好似好唔開心咁,咪叫車送佢返香港囉!之後啲老闆都好唔滿意,猛咁問 Lavina點解 11點就走,好多老闆都想同佢玩耐啲!」
其實 Lavina未呆坐前,本刊記者曾目擊 Lavina同 4個穿恤衫內地男人吹水,不過 Lavina超醒目,不久已發現有記者在場,更主動跟記者打招呼說:「你哋記者嚟 o架?有乜嘢你都可以搵我經理人 o架,我同你哋公司都好熟!」主動洗脫嫌疑。
北模唔收錢
除咗港模,現場亦有內地搞手召來大約 40位北方佳麗助興,據知當晚到場嘅北方佳麗為博搵張長期飯票同有機會拍戲,大部分係陪酒陪傾偈一蚊都唔收,上台循例行完「 catwalk」後,便有人帶埋老細枱「再傾」。對於涉嫌搵快錢, Lavina就話:「我個 job係要去埋慶功嘅,不過我去到都覺得有啲唔妥,見到有啲女仔坐埋去唔知做乜,我派咭片係因為有兩個自稱係電影公司老闆嘅人想搵我做嘢,我只係派我經理人嘅咭片。好彩有個男助手陪我,唔係真係嚇死我,做我哋呢行畀人知做援交就玩完,我一定唔會做!」
E cup baby鬥 Rainbow
叫暫停


成班 o靚模齊齊北上搵食,本應姊妹同心抗國產女,可惜 Lavina跟 Rainbow同 E cup baby一向唔多妥,所以上到深圳都一人一句互寸對方, E cup baby就話對方:「着衫暴露啫!」 Rainbow都彈番句:「做人要謙虛啲!」實行模咬模骨唔使畀面。

右:啲人着衫暴露啫!真實對白
中:做人要謙虛啲!真實對白搵幫拖



本來三個 o靚模齊齊喺台上影合照,但 E cup baby見二揪一好蝕底,所以無啦啦嗌暫停,拖埋好姊妹李蘊(左)上台影, 2鬥 2公平啲。
北模加腳



港模內鬥,班主場北模亦乘機踩多兩腳,睥到 E cup baby行一行仲話:「乜咁矮都可以做模特兒 o架!」寸開人嘅 baby俾人反寸,報應咯!
曹查理鬧冇禮貌
E cup baby喺活動上撞到港產三級片經典代表曹查理,曹查理講笑話想搵 Baby拍三級片,點知孖住契爺(左)嘅 Baby一句話:「吓,三級片我唔拍喎!」講完轉頭走,事後曹查理話:「家陣啲 o靚模咁冇禮貌,冇 o架啦, o靚模好快玩完!」


《聊齋之艷蛇》劇照



o靚模好快玩完!真實對白

o靚模搵食流程
香港 o靚模除咗靠接 job搵正路錢,但如果囡囡想賺快錢一樣有淫媒可以搭路,不過只限大家見吓面飲吓酒,想有下文就要再科水啦!

老闆中 老闆先中某位女星,再搵淫媒介紹認識。
淫媒搭路 淫媒開價,傾掂後再搵女星傾、淫媒再從中賺取差價和佣金。
女星見面 傾掂價後,女星先收一半訂金,飯局後再畀埋另一半,一般現兜兜收 cash,避免有手尾跟。
下文再加 一般女星或模特兒最多食吓飯陪吓飲酒,如果想有下文,老闆會再叫淫媒探路,一般奀模會收多 4至 5千蚊,一樣係要現金交易。
香港都有鐵竇
內地富豪喺公司內搞私人 party房玩得繽紛又放心,其實香港亦一樣有鐵竇提供 o靚模和三、四線女星,據知其中一間位於灣仔一商業大廈內,該店更有 o靚模相簿提供客人揀女,有傳美味天使之一嘅藍莓(劉俐)亦係相中人,坐枱價收$2,500。


藍莓坐枱價$2,500《蘋果日報》圖片
Related Posts with Thumbnails